Тәрбие жұмыстарының жоспарлары » Шонжы №4 орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Абай атындағы мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
Тәрбие жұмыстарының жоспарлары
"Абай  атындағы мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тәрбие саласы бойынша 2023-2024  оқу жылына арналған жылдық жоспары2023-2024
01
сентябрь
2023
"Абай атындағы мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік
"Біртұтас  тәрбие  бағдарламасының" мақсаты: Жалпыадамзаттық  және  ұлттық  құндылықтарды бойына сіңірген  еңбекқор, адал және саналы, жасампраз  азаматты тәрбиелеу.
"Қыздар тәрбиесі-ұлт болашағы"
08
апрель
2022
"Қыздар тәрбиесі-ұлт болашағы"
Бүгін 8-11 сынып қыздары арасында жылдық жоспарға сай қыздар жиналысы өтілді.  Мақсаты: Қыз бала тәрбиесіне аса мән беру мен қатар қыз балаларға жат қылықтардан аулақ болуға шақыру.
Наурыз -думан
16
март
2022
Наурыз -думан
Мақсаты: Оқушылардың  санасына халқына деген мақтаныш сезімін ұялату, ана тілін, оның тарихын оның өнерін мәдениетін қастерлей отырып, дамыта оқытып тәрбиелеу. Халықтың салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын үйрете отырып, Наурыз қазақтың ұлттық мейрамы екенін ашып көрсету, қазақ халқының ұлттық ойындарын, тағамдарын нақыл сөздерін қастерлей отыорып, балаларға ұғындыру мақсатында 1 ә сыныбының жетекшісі: Алмагүл Куджакулова "Наурыз-Думан!" тақырыбында тәрбтие сағатын өтті.
Мерекеңмен, аяулы анашым!
04
март
2022
Мерекеңмен, аяулы анашым!
Мақсаты:Ана жайлы тамаша сөздер, өлеңдер, әндер арқылы аналар мен аруларды мерекелерімен құттықтау, оқушыларды мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеу, ұстазға, ата-анаға деген құрмет сыйын арттыру, ана еңбегін қадірлей білуге үйрету мақсатында 4 а сынып оқушыларымен сынып сағаты өтілді.  Сынып жетекшісі: Жангазиева Гулбақыт Миналовна ДТІЖО: Бокалакова Гулсара
Тәрбие жұмысының жылдық жоспары
01
сентябрь
2020
Тәрбие жұмысының жылдық жоспары
Тәрбиенің мақсаты: рухани байлығы мол, бәсекеге қабілеттілікті, прагматизмді, ұлттық сәйкестікті, білімнің табынуын, әлеуметтік рөлдердің жүйесңн толықтай орындауға қабілетті, 21 ғасырдың лайықты өмірін өалыптастыруға қабілетті  жан жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу.